De Smaakboutique Blog

IN DEZE BLOG DEEL IK WIJN EN SPIJSTIPS,
RECEPTEN EN PERSOONLIJKE SMAAK-AVONTUREN.

Niets missen?
Nieuwe blogberichten worden altijd gedeeld via de facebookpagina en in de zijlijn is de mogelijkheid je via e-mail aan te melden voor updates.

zaterdag 22 mei 2010

Delicious. juni 2010 goes Italy


De nieuwe Delicious. gaat helemaal over Italië, heerlijk toch? Ik heb hem thuis doorgebladerd en alvast boodschappen gehaald voor de rode wijnrisotto met geitenkaas van Valli Little. Verder staat onze Delftse deli Il Tartufo erin vermeld en legt Giancarlo Acciavatti uit hoe je de perfecte pasta maakt. Stap-voor-stap met foto's erbij, dan moet het toch lukken...

Hoe de rodewijnrisotto wordt, laat ik zsm weten.

2 opmerkingen:

  1. update: De rodewijnrisotto heb ik dit weekend gemaakt, is perfect gelukt en het was goed te eten, maar voor de tijd en moeite die het kost heb ik heb liever een paddestoelenrisotto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Delicious toch, die heeft wat op zijn geweten. Ik heb hem ook in huis en net als jij, heb ik ook iets daaruit gemaakt. Over drie maanden kan ik pas uitsluitsel geven!
    Groetjes,
    Theo

    BeantwoordenVerwijderen